A Truly Sone..

Search This Blog

Saturday, December 11, 2010

Alhamdulillah....:)

Ya Allah...aku bersyukur sgt kepadamu.....atas usaha dan tawakal yang telah ku lakukan,,,ko berikan aku kejayaan yg x pernah ku sangka.....syukur sgt...

10.12.2010...results sem 4 kuar....msa2 chek2 tue...tb...tgk...current sem 4.00.....Ya Allah...aku x terkata....syukur sgt....aku menganggap ini sebagai semangat aku untuk mengejar cita2 ku...penaik semangat...aku ingin menjadi sorng yg berjaya nnti,,insyaAllah..amin....:)

terima kasih kpd ibu dan bapa...yg mengirim wang....beli tiket plane,,,yg agak mahal...nie yg mampu aku hadiah kn ma n babah....:)...aku akan teruskan lg mama n babah....semangat aku ada lah family....:)

next sem,,,sem 5 da...buka buku baru...topic baru...pelajaran baru...suma harus focus lg...dgr2 sebok dgn lab...Fighitng Alfie....:)....x sbr nk pg degree nnti...:)...next sem subject lebih tough...aku perlu lebih kuat lg.....heat transfer,,material science,,,CRE.....:)...fighitng...!!!!!:)

aku mcm x sbr nk msuk UiTM blek...nk buka lembaran baru...hihi,,,semangat la plak....hihihi.....tp malas juga....hahaha....ok la..sekali lg Alhamdulillah yA Allah...:)...bye2....:)



favourite subject dpt A...thanks miss lydia....:)>...





I LOVE FKK...:)

2 comments: