A Truly Sone..

Search This Blog

Saturday, July 24, 2010

vacation at santubong resort...:)

ok...hhaha...perancangan yg tiba2...mlm bincang sok trus pg...hahaha...iya la kan...suma bz nnti...so da org sponser pa lg...pg la...haha...one of da best memories la....perjalanan ke santubong dr uitm dlm 2 jam kot...tp dpt lihat panorama gunung...ya la best...hihi....management d sna mmg STRICT gla la...x prnh pg resort atau hotel..yg gnie...wooo...mmg gla...x dpt crita la cmna....tp...area cni mmg sejuk...sebelah laut...n sebelah gunung ja....mmg njoy.....hopes dat our fwenzhip will last 4 eva...:)....nk dtg lg....tp myb bukan santubong resort nie kot....DAMAI PURI...haha.....len kali nk bwa klasmate la...chemical mates...haha....best2...:)mmg pnat,,,,n risau ttg keja2 yg tertangguh d kampus...adoi....xpa2...kepp on TRACK....start now...bye22....muahxxx




car 1



madi ngegeHHHH!!!...hahah



car 2



in car....BMW...woo



merenung puncak yg bakal dikecapi..insyaAllah...:)




me n blair...





panorama gunung santubong...b4 sampai...otw ni...hihi



yea....im here...:)



Arrive at santubong resort...!!!!!



our room 7202...room nya...mmg besar,,,,current ly ada katil leh muat 5 org....tp10 org pon leh muat sebenarnya...tp...pihak hotel strict gila...ia mmg terhadkn 5 org sebilik...kalo lebih kena fine...!!!>>>



rasa kiut...haha



our room



tempat kmi dner...jauh la juga dr resort...dlm 10km la...tp best,,,,ada karoake...mkanan pon sedap sgt...harga OK....ada rumah penginapan juga di sediakan...:)



x jelas...malam...hihi...tgh menunggu makanan...>:)



mimit berkaroake...best...





LOBBY hotel...sambil on9...





NO DIVING!!







view gunung santubung di pagi hari...nang kacak....





dpn lobby santubong resort...:)






buggy car...:)



membelakangi org men golf...



pandangan tasik kecik padang golf...berdepanan GUNUNG SANTUBONG!!!



pantai yg agak luas kt resort nie...YG PASTi NAMPAK DOLPHIN>>>...wooo...ekor ja...kepala...x smpat...





kt batu2...






bersantai...



taking picxx....front lobby...



going back to..UiTM.....woooo....



my lunch...nasi lemak sotong...rm 6.90...nang ngutik!!!...hahah

No comments:

Post a Comment